(ecce homo)

Το βλέμμα αλλάζει τις αποχρώσεις των πραγμάτων. To σκοτάδι επεμβαίνει πιο γρήγορα στο φως που αντιστέκεται. Η αλήθεια ωστόσο παραμένει. Ο θάνατος παραλύει και ταυτόχρονα δυναμώνει αυτό το στιγμιαίο, απροσδιόριστο λάκτισμα. To έφιδρο βογγητό, το θρόισμα των δέντρων, η πλησμονή, εννοούν την πραγματική ανάταση της ύπαρξης. «Ποια είναι τούτη που ‘ρχεται σαν την αυγή;…». Η φωνή ψάλλει σιγανά. Αντικρίζω τη Βεατρίκη στον ουρανό. Γι’ αυτό συμβαίνει η παραπλάνηση της σκέψης, το παιχνίδι, η ποίηση και η μέθη. Η ζωή είναι δώρο˙ το όνειρο και η πράξη.

Commenti

Serenity ha detto…
Συμφωνώ...
Anonimo ha detto…
To σκοτάδι επεμβαίνει πιο γρήγορα στο φως που αντιστέκεται

Διαλέγω αυτό..
mamaloukas ha detto…
Quando gli azzuri prenderano il cazzo io saro felice Billy, tu?
scalidi ha detto…
θα σε χαιρετήσω από το μαγευτικό μου Ναύπλιο με μία φράση από την "Αθανασία" του Κούντερα που διαβάζω: "Η γυναίκα είναι το μέλλον του κόσμου"
παραφράζοντάς το καθώς η ζωή είναι γυναίκα...και δώρο και πράξη και όνειρο
scalidi ha detto…
@mamaloukas>
δημήτρη, δυστυχώς δεν εμφανίζεται το μπλογκ σου, οπότε καταχρώμαι το χώρο του Silio για να σου απαντήσω. Μία αναγνώστρια και σχολιάστρια, αλλά πιστή άκρως. ακόμη και στις διακοπές μου δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να σας ψάξω όλους. τα λέμε τη δευτέρα ανθρώπινα από το γραφείο μου, γιατί το μηχάνημνα του ίντερνετ καφέ έδώ πάιζει με τα νεύρα μου!
mamaloukas ha detto…
@scalidi
Το ξέρω κι σ' ευχαριστώ Σταυρούλα. είμαι πολύ πιεσμένος και δεν έχω βάλει παρά ένα μόνο ποστ κι αυτό γραμμένο εν τάχει στο μπλογκ μου.
Φιλιά
ellinida ha detto…
Πανέμορφο !