Οι Κυριακές του Pasolini


PIER PAOLO PASOLINI

Σήμερα είναι Κυριακή, αύριο πεθαίνεις

Σήμερα είναι Κυριακή,
αύριο πεθαίνεις,
σήμερα ντύνομαι
στα μεταξωτά και τους έρωτες.


Σήμερα είναι Κυριακή,
στα λιβάδια με ξεκούραστα πόδια
χοροπηδούν τα αγόρια
ανάλαφρα με τα παπούτσια.

Σιγοτραγουδώντας στον καθρέφτη μου,
σιγοτραγουδώντας "mi pettino".
Γελάει μέσα στα μάτια μου
ο τρισκατάρατος.

Χτυπήστε, καμπάνες μου,
κυνηγήστε τον πίσω!
"Χτυπάμε, αλλ' εσύ τι κοιτάζεις
τραγουδώντας στα λιβάδια σου;"

Κοιτάζω τον ήλιο
τα θανατερά καλοκαίρια,
κοιτάζω τη βροχή,
τα φύλλα, τους γρύλλους.

Κοιτάζω το κορμί μου
απ' όταν ήμουν παιδάκι,
τις θλιμμένες Κυριακές,
τη ζωή χαμένη.

"Σήμερα φοράς
τα μεταξωτά και τους έρωτες,
σήμερα είναι Κυριακή,
αύριο πεθαίνεις".

μτφρ.: Βασίλης Ρούβαλης | trad.: Silio D'Aprile

Commenti